/ +421 2 5010 6700 Po – Pi: 8.00 – 18.00 hod.

Project manager/Koordinátor prekladov

Prekladateľská spoločnosť LEXIKA hľadá posily do svojho tímu na pozíciu junior projektový manažér - koordinátor prekladateľských projektov. Ak si nedávno skončil štúdium alebo končíš v blízkej budúcnosti, môžeš začať kariéru v dynamickom prekladateľskom odvetví.

Počas pracovného dňa Junior Project manager

  • - prijíma emailové, telefonické či osobné dopyty od klientov,
  • - analyzuje požiadavky a pripravuje cenové ponuky pre klientov,
  • - dojednáva podmienky realizácie zákazky s klientmi,
  • - pripravuje texty na preklad po technickej stránke
  • - vyberá najvhodnejších dodávateľov pre zákazky,
  • - riadi a koordinuje priebeh zákaziek/projektov,

Súčasťou práce je tiež
- kontrola práce dodávateľov,
- práca s interným softvérom na správu zákaziek,
- práca v špecializovaných programoch na podporu prekladu,
- starostlivosť o spokojnosť klientov a úspešný priebeh zákaziek a projektov.

Táto pozícia je vhodná pre absolventov vysokoškolského štúdia.

Zamestnanecké výhody, benefity

V spoločnosti Lexika vyhľadávame a rozvíjame talentovaných absolventov na profesionálov a lídrov vo svojom odbore. Naša spoločnosť značne investuje do zaškolenia nových pracovníkov ktorým poskytujeme všetky potrebné nástroje na úspešnú prácu.

Oceňujeme aktívny a zodpovedný prístup k práci. Keď nás presvedčíš, že svoju prácu zvládaš spoľahlivo, dobre a samostatne, môžeš k platu získať aj mesačné a štvrťročné odmeny.

Pracujeme v príjemnom pracovnom prostredí v širšom centre Bratislavy. Naši zamestnanci majú možnosť ďalšieho vzdelávania a rozširovania si znalostí v zázemí stabilnej a prosperujúcej spoločnosti.

Informácie o výberovom konaní

Ak si myslíš, že sa k nám hodíš, postupuj podľa nasledovných krokov, aby sme sa Ti ozvali späť:

1) reaguj na náš inzerát (cez web profesia.sk) ,
2) prilož svoj detailný profesijný životopis v slovenskom + cudzom jazyku,
3) vyplň dotazník, ktorý dostaneš v potvrdzujúcej emailovej správe,
Všetky poskytnuté informácie posúdime a vybraných kandidátov budeme kontaktovať.

Prvé kolo pohovorov je predbežne plánované na tretí a štvrtý januárový týždeň 2017.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania je koniec februára 2017.

Termín nástup: dohodou

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

28.2.2017

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

VŠ vzdelanie v oblasti jazykov (preklady, učiteľstvo a pod.)

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Expert (C2) alebo

Nemecký jazyk - Expert (C2)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ako nás presvedčíš že chceme práve Teba?

Aktivita a samostatnosť
Nedokážeš sa pozerať na kolegyňu, ako manuálne tlačí jeden adresný štítok za druhým, navyše keď Ti povie, že to opakuje každý mesiac. Rýchlo jej vysvetlíš a ukážeš, ako si celý adresár vytlačí na štítky naraz.

Vieš to s ľuďmi
V práci si denne osobne, emailom a telefonicky v kontakte s našimi zákazníkmi a partnermi, ktorým vieš jednoducho vysvetliť aj zložitejšie informácie.

Výborné jazykové znalosti
Výborne slovom aj písmom ovládaš angličtinu alebo nemčinu. Keďže pracujeme s jazykmi, pomáhaš nám svojou peknou hovorenou aj písanou slovenčinou reprezentovať naše služby.

Šikovne ovládaš prácu s počítačom
Nehľadáme programátora ale predpokladáš správne, v práci využiješ viac MS Word, Excel či Outlook ako Facebook alebo Instagram. Znamená to tiež, že neblúdiš myšou po obrazovke ak chceš zmeniť nastavenia tlačiarne alebo uložiť súbory na disk.

S úsmevom odoláš stresu
Dokážeš si aj v zložitejších situáciach zachovať chladnú hlavu a s úsmevom komunikovať. Svoje úlohy a povinnosti aj pod časovým tlakom splníš precízne a spoľahlivo.

Logické a obchodné myslenie
Vieš sa rýchlo zorientovať v novej situácií a navrhnúť logicky správne a primerané riešenie.

Máš radosť z učenia sa nových vecí
Akademické vzdelanie bolo fajn, ale teraz sa chceš naučiť, ako to chodí v praxi, zapracovať na sebe a svojej kariére.

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme prekladateľská spoločnosť so zameraním na odborné preklady a profesionálne tlmočenie a tiež:
- tím mladých ľudí s chuťou dosahovať dobré výsledky,
- jednou z najväčších prekladateľských spoločností v SR,
- kolektív s priateľskou atmosférou.

Aké sú naše hodnoty?
Pracovitosť a integrita nie sú pre nás len prázdne slová do firemnej prezentácie. Navzájom si pomáhame, vieme spolu zamakať ale aj dobre si oddýchnuť.

Férovosť a dlhodobá udržateľnosť vzťahov so všetkými našimi partnermi sú pre nás dôležitejšie ako rýchly zisk, ľahké riešenia alebo vopred istá výhra v tendri.

Sme aktívnym členom Asociácie prekladateľských spoločností SR a medzinárodnej organizácie Globalization and Localization Association. Od roku 2007 máme zavedený systém riadenia kvality, ktorý je certifikovaný v zmysle normy ISO 9001.

Pracovné prostredie
Náš office sa nachádza v širšom centre mesta s výbornou dostupnosťou individuálnou aj hromadnou dopravou. Máme moderne vybavené pracoviská so všetkým potrebným technickým zázemím.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
Potrebujete rýchlu informáciu o cene? Pošlite nám
Rýchly dopyt!
Vypočítať
Zaujala Vás naša ponuka? Zavolajte nám!
+421 2 5010 6700
Kontaktujte nás