/ +421 2 5010 6700 Po – Pi: 8.00 – 18.00 hod.

Office manager/Služby zákazníkom

Prekladateľská spoločnosť LEXIKA hľadá posily do svojho tímu. Ak si nedávno skončil/a štúdium alebo končíš v blízkej budúcnosti, môžeš začať kariéru v dynamickom prekladateľskom odvetví!

Zaujímaš sa o preklady, cudzie jazyky a spĺňaš nasledovné podmienky?  Si náš človek!

  • máš rád/a slovenčinu a ovládaš ju na výbornej úrovni,
  • you are able to express yourself in good spoken and written English (B2),
  • vieš to s ľuďmi,
  • baví ťa práca s počítačom.

Ako bude vyzerať tvoj pracovný deň?

Okrem bežnej práce na frontdesku (návštevy, administratíva, pošta,...) budeš v telefonickom, emailovom a osobnom kontakte s našimi zákazníkmi a tiež dodávateľmi (prekladateľmi).

Dopyty našich zákazníkov jednoducho a rýchlo spracuješ, pripravíš im cenovú ponuku.

Skontaktuješ sa s našimi prekladateľmi, objednáš u  nich preklad a pred odovzdaním ho ešte formálne skontroluješ.

Okrem toho bude súčasťou tvojej práce aj:

  • kontrola dodržiavania dohodnutých termínov,
  • práca v našom informačnom systéme,
  • vedenie pokladne a základná fakturácia,
  • základné administratívne práce,
  • podpora kolegov.

Čo u nás nájdeš?

  • Plnú podporu pri zaškolení.
  • Pohodový kolektív.
  • Pracovisko v širšom centre.
  • Plne vybavené príjemné pracovné prostredie.
  • Možnosť vzdelávania sa a ďalších benefitov.

Zaujali sme ťa?

Pošli nám svoj profesijný životopis v slovenskom a anglickom jazyku na hr@lexika.sk alebo vyplň krátky dotazník. Ozveme sa každému uchádzačovi.

Viac informácií o ponuke sa dozvieš tu.