Spätná väzba a kvalita prekladov

Michal Kmeť Ciferník20.03.2018 O Lexike
Žena s dotazníkom spokojnosti

Každá spoločnosť, nielen prekladateľská agentúra, ktorá sa chce zlepšovať, by mala od svojich zákazníkov zbierať spätnú väzbu o ich spokojnosti. Sú to totiž cenné informácie, ktoré jej poskytnú prehľad o tom, či sú jej preklady, tlmočenie, revízie prekladov a jazykové korektúry rodenými hovoriacimi dobré a hlavne prieskum spokojnosti umožňuje zistiť, kde má firma priestor na rozvoj alebo čo robí nesprávne. 

 

Naším cieľom je zvyšovanie vašej spokojnosti s našimi službami a prekladmi a veríme, že priestor na neustále zlepšovanie sa je možné nájsť aj pri výbornej spolupráci. Preto je pre nás získavanie spätnej väzby dôležité jednak po každom preklade alebo tlmočení a tiež raz ročne realizovaním výročného prieskumu spokojnosti. Pri zbieraní týchto informácií sa zameriavame na:

  • Hodnotenie konkrétneho prekladu alebo tlmočenia a úroveň práce našich projektových manažérok. Toto hodnotenie nám zákazníci môžu poskytnúť prostredníctvom nášho zákazníckeho portálu alebo vyplnením dotazníka pri dodaní prekladu e-mailom.
  • Celkové hodnotenie spokojnosti s našimi službami, ktoré realizujeme raz ročne, pričom zisťujeme spokojnosť s:
    • celkovou kvalitou dodávaných prekladov, tlmočenia;
    • profesionalitou a prístupom našich zamestnancov;
    • rýchlosťou a úrovňou komunikácie pracovníkov;
    • spoľahlivosťou z hľadiska dodržiavania termínov dodania.

Posledný výročný prieskum spokojnosti sme realizovali koncom februára 2018, kedy nám viac ako 60 firemných zákazníkov poskytlo cennú spätnú väzbu, odporúčania na rozvoj či zlepšenie sa a okrem iného vyjadrili aj svoju spokojnosť s nasledovným:

95 % respondentov hodnotí kvalitu našich prekladov ako vynikajúcu, pričom až 61 % ich tvrdí, že sú úplne spokojní.

Naši zákazníci hodnotia svoju spokojnosť s poskytovanými službami, dodanými prekladmi a tlmočením na úrovni 95,20 %. Všetci opýtaní zákazníci by pritom odporučili spoločnosť LEXIKA svojim kolegom a známym pri výbere dodávateľa prekladateľských služieb.

Teší nás, že aj v hodnotení spoľahlivosti dodržiavania dohodnutých termínov sme dosiahli veľmi vysokú úroveň spokojnosti (97,50 %), pričom viac ako 90 % z našich zákazníkov hodnotí našu komunikáciu a rýchlosť odpovedí na svoje dopyty ako nečakane rýchle.

 

Všetky získané pozitívne hodnotenia nás nesmierne tešia a zároveň si ceníme všetky odporúčania a námety na zlepšenie sa, vďaka ktorým môžeme neustále napredovať.

Páči sa vám čo píšeme?
Povedzte to ďalej!

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *